Prva dva desetljeća

Ciklus koncerata Iz salona Očić: Vitomir Marof, bariton, Mayumi Kamei., sopran, 2. listopada 2008.

  • Vitomir Marof, foto: Saša Novković, www.hnk.hrSalon Ljerke Očić predsjednice Društva Franjo Dugan na obiteljskom imanju na Laščinskoj cesti, bio je pretijesan za sve brojnije članstvo tog Društva, koje se nakon četiri mjeseca ljetne stanke ponovno zaželjelo ugodnog druženja uz lijepu glazbu i vrsne umjetnike. Početak koncertne sezone četrnaestog godišta bio je vrlo svečan: nacionalni operni prvak Vitomir Marof obilježio je dvadesetu obljetnicu umjetničkog djelovanja. (Zanimljivo je da je umjetnik i desetu obljetnicu proslavio u Salonu Očić.)

    Ovom prigodom (uz izravni prijenos na III. Programu Hrvatskog radija, koji je vodio urednik Branko Magdić) Vitomir Marof pjevao je u društvu sopranistice Mayumi Kamei, rođene Japanke, koja je magistrirala na Glazbenoj akademiji u Lovranu, a sada živi u Zagrebu i članica je Zbora HRT-a. Za glasovirom je bila umjetnička suradnica na Muzičkoj akademiji u Zagrebu Lana Bradić, a u dijelu programa je sudjelovao i kantor požeške Katedrale Alen Kopunović-Legetin. On se predstavio i sam kantilenom Ti slatko utočište za orgulje solo Wiliama Boyca u obradi Virgila Foxa, kao lijepom poveznicom vokalnih skladbi.

    U izvedbi slavljenika Vitomira Marofa – pjevača lijepog, kultiviranog, nosivog i snažnog glasa, koji trenutno pjeva u bečkoj Volksoperi, a bavi se i pedagogijom ,čuli smo prvo motet za bariton i orgulje Cantabo Domino Ivana Lukačića, a na kraju Ariju grofa Lune iz 2. čina Verdijeva Trubadura. Posebno se dojmio u dubokom i srednjem položaju glasa i u sugestivnosti interpretacije.

    Mayumi Kamei, arhivska fotografija, foto: http://www.franjevci.comMayumi Kamei – vrsna sopranistica lijepa glasa, odlične tehnike i uvjerljivog nastupa, bila je pravo otkriće. Predstavila se dvjema arijama Wolfganga Amadeusa Mozarta: Tu Virginum Corona iz moteta Exultate jubilate za sopran i orgulje i cavatinom Grofice iz 2. čina opere Figarov pir. A da je Vitomir Marof izabrao dobru gošću pokazalo se i u zahtjevnim duetima Giuseppea Verdija: Violette i Germonta iz 2. čina Traviate i Leonore i grofa Lune iz 4. čina Trubadura.

    Ta lijepa i svečana večer u Salonu Očić završila je dvama dodacima: Mayumi Kamei je otpjevala nježnu japansku melodiju Sakora, a Vitomir Marof dramatičnu Ariju Rigoletta.

    © Višnja Požgaj, KULISA.eu, 5. listopada 2008.

Piše:

Višnja
Požgaj

kritike